środa, 27 sierpnia 2014

Looki w msp

Dziś wstawię kilka loków moich znaj w msp.


Na początek coś czarnego. Jak oceniacie ten styl bo mi się podoba :)
Look - AriadnaGrande



Teraz coś sportowego. Nie wiem jak wam ale mi się strasznie podoba;)
Look - alexis142



A teraz mój look. Mam dużo lepszych i fajniejszych ubrań ale wybrałam te :P
Look - emilkababral4




Nie wiem jak ocenić ten styl ale mi się on bardzo podoba zobatrzcie na dopasowane kolory :D
Look - (olson)



Ten styl jest moim zdaniem dobrze dobrany. Włosy ciemne i na nich biała kokardka do której dopasowane są buty. Po prostu jednym słowem Cool :*
Look - samanta676




To już ostatni styl. Ale za to jak świetnie dopasowany. Bluzka i leginsy w paski. Super to razem wygląda <3
Look - klaudiak106


I to już wszystkie looki które wm dzisiaj chciałam pokazać ale jest ich duża kupa więcej więc może zrobie jeszcze taki post z innymi stylami ;)
POZDRAWIAM <3
By - emilkababral4

1 komentarz: