wtorek, 2 grudnia 2014

Vip za 4 złote !

Witam! To jest dzisiaj już mój drugi post :) ( szaleje )
No ale przejdźmy do żeczy:
Czy mieliście kiedyś tak, że wchodzicie na konto (obojętnie jakie) na MovieStarPlanet i wyskakuje Wam oferta: VIP ZA 4 ZŁOTE?

Bo moja naj tak miała i chciała żebym napisała to na blogu, i chcę Wam dzisiaj wytłumaczyć, jak na nią trafić.

Mianowicie, nie jest to skomplikowane. Gdy przez dłuższy czas nie wchodzicie na swoje konto, moderatorzy wysyłają Wam ofertę, która ma na celu zachęcić Was do dalszej kontynuacji gry. Wiem, że to trudne, gdyż bierni gracze MSP raczej nie będą umieli powstrzymać się na taki czas od gry. 
Modzi dobrze wiedzą, że jak kupicie tego Vipa po dłuższym niebycie na swoim koncie, to jeszcze co najmniej tydzień sobie pogracie :D

Pozdrawiam <3
by emilkababral4

2 komentarze:

  1. ja nie wchodziłąm przez miech i nie było vipa za 4 zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba wicej ja sie dokopałam do konta po 6 miech i miałam to za 4 zł

      Usuń